page loader

Συχνές Ερωτήσεις

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗΝ TAILOR;
Με τη δημιουργία ενός προσωπικού λογαριασμού στην Tailor μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια σειρά από μοναδικά προνόμια και υπηρεσίες που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τους πελάτες μας. Επίσης, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό λογαριασμό σας στην Tailor, μπορείτε εύκολα να ελέγξετε το ιστορικό των προηγούμενων αγορών σας και να το χρησιμοποιήσετε ως οδηγό για τις επόμενες παραγγελίες σας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ TAILOR;
Μπορείτε να δημιουργήσετε τον ατομικό σας λογαριασμό συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία στη φόρμα εδώ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΕΝΟΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΗΝ TAILOR;

Η κατοχή προσωπικού λογαριασμού στην Tailor προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως:

  • Δημιουργία και διαχείριση της δικής σας wishlist με ταυτόχρονη λήψη ειδοποιήσεων για τη διαθεσιμότητα προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, καθώς και τις τιμές τους
  • Γρήγορη ολοκλήρωση νέων παραγγελιών
  • Ιστορικό όλων των προηγούμενων αγορών σας
  • Έλεγχο της κατάστασης των παραγγελιών σας μετά την ολοκλήρωση κάθε αγοράς
  • Εύκολη διαδικασία υποβολής αιτήματος για επιστροφή προϊόντος
  • Αποθήκευση στοιχείων διεύθυνσης για να ολοκληρώνετε ευκολότερα την υποβολή κάθε επόμενης παραγγελίας
  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα ανταμοιβής των πελατών μας μέσω της χορήγησης IMs με άμεση εξαργύρωση, καθώς και πολλές ακόμα εκπλήξεις.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;
Μπορείτε εύκολα να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία στη σελίδα του λογαριασμού σας εδώ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;
Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που έχετε εισάγει κατά την προσπάθεια σύνδεσης είναι σωστά. Προσέξτε εάν η επιλογή Caps Lock" στο πληκτρολόγιό σας είναι ενεργοποιημένη. Εάν έχετε ελέγξει όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό εδώ
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Κάντε κλικ στον σύνδεσμο Δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης" στη σελίδα σύνδεσης και ακολουθήστε τα βήματα για να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση με επανέκδοση κωδικού."
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΗΣ TAILOR;
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter) για να λαμβάνετε την αλληλογραφία μας με αποκλειστικό υλικό, νέα και ενημερώσεις, κάνοντας κλικ εδώ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ;
Μπορείτε να διαγραφείτε όποια στιγμή το επιθυμείτε από την υπηρεσία αλληλογραφίας της Tailor κάνοντας κλικ εδώ
Τι ειναι η πολιτικη απορρητου Tailor;
Ακολουθούμε αυστηρά την πολιτική απορρήτου GDPR σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ. Παρακαλώ διαβάστε το πλήρες κείμενο εδώ
Ποιες επιλογές πληρωμής δέχεστε;

Το Κατάστημά μας διαθέτει τρεις (3) τρόπους πληρωμής:

  1. Πιστωτική / χρεωστική κάρτα / wallets:
    • Η υπηρεσία πληρωμών της Stripe και της Alpha Bank σας επιτρέπει να στείλετε online τις πληρωμές σας για αγορές προϊόντων μέσω του Καταστήματος με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας μια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
    • Η πληρωμή με δόσεις είναι διαθέσιμη μόνο για κάρτες από ελληνικές τράπεζες.
    • Το Κατάστημα δέχεται πληρωμές με ψηφιακά πορτοφόλια, όπως Google Pay, Apple Pay, Alipay, IDEAL, PayPal.
  2. Αντικαταβολή (ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας): Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παραλαβή τους στο χώρο που έχετε δηλώσει, με επιπλέον χρέωση 3 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ. Η πληρωμή με αντικαταβολή εφαρμόζεται μόνο αν η παραγγελία σας αποσταλεί με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2017 τα παραστατικά αξίας 500€ και άνω απαγορεύεται να εξοφλούνται με μετρητά.
  3. Τραπεζική Κατάθεση: Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με κατάθεση σε Τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας. Με την ολοκλήρωση της κατάθεσης και μέσα σε διάστημα 1 ημέρας θα πρέπει να αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@tailorstores.com για να θεωρηθεί έγκυρη η παραγγελία.

    Στοιχεία λογαριασμών:

    TAILOR Ε.Π.Ε Μεταποιητική & Εμπορική Ενδυμάτων Ε.Π.Ε.

    IBAN ALPHA BANK: GR6101408710871002002007239

    IBAN ETHNIKIS: GR4801103300000033047013645

    IBAN ATTICA BANK: GR7801605670000000084784451

    IBAN EUROBANK: GR8202602190000230200313056

    IBAN PEIRAIOS: GR7001722520005252031718837

Μπορω να χρησιμοποιησω πολλαπλους τροπους πληρωμης ανα αγορα;
Αυτήν τη στιγμή δεχόμαστε έναν τρόπο πληρωμής ανά αγορά. Ωστόσο, αν διαθέτετε δωροκάρτα, μπορείτε να την προσθέσετε για να διαμοιράσετε μία μεμονωμένη πληρωμή σας αντίστοιχα.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ;
Προσφέρουμε άτοκες μηνιαίες δόσεις αποκλειστικά με πιστωτική κάρτα ελληνικού τραπεζικού ιδρύματος.
ΙΣΧΥΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Όχι, δεν πρέπει να προκύψουν επιπλέον χρεώσεις. Ανάλογα με τη χώρα ή την κατάσταση παράδοσης, οι πρόσθετες χρεώσεις που μπορεί να αφορούν δασμούς και κρατικούς φόρους υπολογίζονται και χρεώνονται κατά το στάδιο της τελικής πληρωμής.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ;
Μπορείτε να πληρώσετε εύκολα χρησιμοποιώντας τη δωροκάρτα σας, εφαρμόζοντας τον μοναδικό κωδικό της στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται διαθέσιμο στη σελίδα πληρωμής. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει μερικώς το ποσό που πιστώθηκε, μπορείτε να δείτε το υπόλοιπο στη σελίδα του ατομικού λογαριασμού σας.
ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ Η ΑΛΛΟ ΜΕΣΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ;

Εάν ο τρόπος πληρωμής σας έχει απορριφθεί, ελέγξτε ότι:

  • Τα στοιχεία της κάρτας ή των στοιχείων πληρωμής έχουν εισαχθεί σωστά
  • Ο κωδικός ασφαλείας (CCV) είναι σωστός
  • Η πιστωτική κάρτα δεν έχει λήξει

Σε περίπτωση που όλες οι παραπάνω πληροφορίες είναι σωστές και η πληρωμή σας εξακολουθεί να απορρίπτεται, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας ή με τον αντίστοιχο πάροχο για τις υπηρεσίες πληρωμών που χρησιμοποιείτε.

ΘΑ ΛΑΒΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Ναι, όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε τιμολόγηση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει τα σωστά στοιχεία τιμολόγησης.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ως εγγεγραμμένος πελάτης απολαμβάνοντας όλα τα προνόμια που παρέχονται στα μέλη, ή μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ως μεμονωμένος επισκέπτης.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ;
Ναι, μπορείτε. Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών Tailor οποιαδήποτε στιγμή μεταξύ 9 π.μ. και 7:30 μ.μ. CET από Δευτέρα έως Σάββατο για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Αφού επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε, θα σας αποσταλεί μήνυμα επιβεβαίωσης με έναν σύνδεσμο πληρωμής προκειμένου να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΩΝ;
Υπάρχει δυνατότητα αγοράς μέσω βιντεοκλήσης κατόπιν ραντεβού. Μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας κάνοντας κλικ εδώ
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Δυστυχώς αυτό δεν είναι δυνατό αφού έχει γίνει η καταχώρηση μιας παραγγελίας. Πρέπει να υποβάλετε νέα παραγγελία ακολουθώντας τα ίδια βήματα.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ Η ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ;
Είναι αρκετά δύσκολο, αλλά εφικτό, ανάλογα με την εξέλιξη στην οποία βρίσκεται η κατάσταση της παραγγελίας σας. Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην επιστροφή της μόνο με την παραλαβή.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Σε κάθε βήμα, από την προετοιμασία της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή της, θα λαμβάνετε σχετική ενημέρωση μέσω email. Οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν να δουν περισσότερες λεπτομέρειες στη σχετική ενότητα για την κατάσταση της παραγγελίας τους στη σελίδα ατομικού λογαριασμού.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ;
Κάνοντας κλικ στο σύμβολο του ερωτηματικού στη σελίδα του προϊόντος, μπορείτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα για να υποβάλετε το αίτημά σας, στο οποίο η ομάδα της Tailor θα ανταποκριθεί το συντομότερο δυνατό.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ;
Μπορείτε να περιηγηθείτε στις κατηγορίες προϊόντων μας και να εντοπίσετε τη μοναδική σελίδα του προϊόντος που αναζητάτε, ή εναλλακτικά, μπορείτε να αναζητήσετε το προϊόν που θέλετε εισάγοντας το όνομα ή τον κωδικό του στη λειτουργία του πλαισίου αναζήτησης.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε να βρείτε το μέγεθός σας μέσω των παρακάτω επιλογών:

  • Συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγέθους Tailor που είναι διαθέσιμος στη σελίδα του κάθε προϊόντος
  • Συμβουλευτείτε το εργαλείο εύρεσης εφαρμογής της Tailor εδώ
  • Ελέγξτε τις προηγούμενες αγορές μέσα από το ιστορικό παραγγελιών σας στη σελίδα του ατομικού σας λογαριασμού
ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;
Τα προϊόντα Tailor κατασκευάζονται με υλικά κορυφαίας ποιότητας και εξειδικευμένη δεξιοτεχνία σύμφωνα με τις αρχές του δημιουργικού design του brand μας. Η απόλυτη πλειοψηφία των προϊόντων είναι κατασκευασμένα με ιδιαίτερη λεπτομέρεια στην Ιταλία, ενώ ένα μικρό μέρος τους κατασκευάζεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΔΡΙΚΑ;
Σε αντίθεση με την κληρονομιά της Tailor στα ανδρικά ενδύματα, τόσο η χαρακτηριστική εφαρμογή τους όσο και ο αποκλειστικός σχεδιασμός ακολουθούν μια απόλυτα προσαρμοσμένη προσέγγιση που επιτρέπει τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες να φορούν μια σειρά από κατηγορίες ρούχων όπως jumper, μπλουζάκια και πλεκτά, σακάκια, πουκάμισα και άλλα αξεσουάρ.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ TAILOR;
Τα περισσότερα προϊόντα Tailor είναι υψηλής ραπτικής ποιότητας, γεγονός που σημαίνει ότι έχουν παραχθεί με τροποποιήσιμες αναλογίες. Αυτό σημαίνει ότι τα κοστούμια, τα σακάκια, τα παντελόνια και τα πουκάμισα μπορούν να προσαρμοστούν από ειδικευμένους ράφτες.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;
Ναι, είναι δυνατές σε προϊόντα που αγοράζονται διαδικτυακά και σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη. Στα καταστήματα, μπορείτε να συμβουλευτείτε την εξυπηρέτηση πελατών κατόπιν συνεννόησης. Από τη στιγμή που ένα προϊόν έχει τροποποιηθεί με διορθώσεις, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Η εμπορική μας πολιτική δεν προβλέπει επί του παρόντος υπηρεσίες κατά παραγγελία.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΑΠΟΘΕΜΑ;
Η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων Tailor είναι σε απόθεμα. Ωστόσο, ένα μέρος των προϊόντων μπορούν να αγοραστούν σε κατάσταση προπαραγγελίας και ενώ βρίσκονται σε κατάσταση παραγωγής. Αυτό μπορεί να είναι δυνατό για περιορισμένες συλλογές, ή ρούχα που έχουν εξαντληθεί.
ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ;

Το χρονικό πλαίσιο παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης και τη χρονική περίοδο του έτους. Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες παραγγελίες διεκπεραιώνονται και παραδίδονται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Απομακρυσμένες περιοχές και νησιά της Ελλάδας ενδέχεται να προκαλέσουν επιπλέον καθυστέρηση 1-2 ημερών.

Όλες οι αποστολές γίνονται μέσω Speedex και είναι δωρεάν για αγορές άνω των €50,00. Για παραγγελίες κάτω των €50,00, ισχύει τυπική χρέωση €3,00.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ;
Ναι, αυτό είναι δυνατό, αφού δηλώσετε ξεκάθαρα στα σχόλια κατά τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας, ότι θέλετε να λειτουργήσετε μέσω της δικής σας μεταφορικής εταιρίας. Η Tailor θα επιβεβαιώσει την κατάσταση της παραγγελίας όταν είναι έτοιμη προς αποστολή, για να ορίσει την παραλαβή από την courier.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
Σε κάθε βήμα, από την προετοιμασία της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή της, θα λαμβάνετε σχετική ενημέρωση μέσω email. Οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν να δουν περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση της παραγγελίας τους στη σελίδα προσωπικού λογαριασμού.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από ένα από τα καταστήματα Tailor στην Ελλάδα.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
Θα σας ζητηθεί να πιστοποιήσετε την ταυτότητά σας μέσω ενός έγκυρου επίσημου εγγράφου και του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχετε λάβει.
ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ TAILOR;
Ναι, όλες οι επιστροφές αξίας άνω των €50,00 είναι δωρεάν. Μια δεύτερη επιστροφή είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;
Με τη δημιουργία λογαριασμού μπορείτε εύκολα να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή χρησιμοποιώντας το σχετικό πεδίο για τη διαχείριση επιστροφών. Η διαδικασία είναι βήμα προς βήμα για να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την επιλογή σας, είτε πρόκειται για επιστροφή, είτε για ανταλλαγή και, τέλος, να εκτυπώσετε τα έγγραφα επιστροφής κατόπιν έγκρισης. Εάν πρόκειται για αγορά που πραγματοποιήσατε ως επισκέπτης και όχι μέσω του ατομικού σας λογαριασμού, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.
ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;
Έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες μετά την παράδοση για να αποφασίσετε εάν θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν.
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ;

Κατά κύριο κανόνα, ναι. Οι εξαιρέσεις περιλαμβάνουν προϊόντα που:

  • Έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι εμφανώς φθαρμένα, αλλοιωμένα ή κατεστραμμένα
  • Λείπουν τα hangtags και η αρχική συσκευασία
  • Ανήκουν στην κατηγορία των beachwear και των εσωρούχων
  • Διατηρήθηκαν για περισσότερες από 14 ημέρες μετά την επιβεβαιωμένη παράδοση
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ;
Οι ανταλλαγές είναι αποδεκτές και πραγματοποιούνται δωρεάν online χρησιμοποιώντας το σχετικό πεδίο για τη διαχείριση επιστροφών. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε προϊόντα που αγοράσατε ηλεκτρονικά σε ένα από τα καταστήματά μας.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
Τα αιτήματα για επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνονται εντός 7 ημερών από την απόδειξη επιστροφής του προϊόντος. Το ποσό επιστροφής χρημάτων ισούται με μείον τυχόν πιθανές χρεώσεις ναύλου που ισχύουν κατά τη διάρκεια της συναλλαγής. Οι επιστροφές χρημάτων πιστώνονται με τον αρχικό τρόπο πληρωμής. Δεν μπορεί να εκδοθεί επιστροφή χρημάτων για δώρα και κάρτες δώρων.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ;

Η Tailor εφαρμόζει συνειδητά μια στρατηγική 360 για να ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λειτουργιών της. Μια σειρά από βιώσιμες πρακτικές που έχουμε υιοθετήσει, περιλαμβάνουν:

  • Αντικατάσταση των έντυπων διαδικασιών με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπου είναι εφικτό
  • Καταστήματα και εγκαταστάσεις με φιλική κατανάλωση ενέργειας
  • Προμήθεια βιώσιμων πρώτων υλών
  • Σύντομη αλυσίδα εφοδιασμού με μειωμένες εκπομπές αερίου και ενέργειας
  • Συνεργάτες που προσφέρουν βελτιστοποιημένες συνθήκες εργασίας όσον αφορά τους μισθούς, την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων
  • Προώθηση της χειροτεχνίας και της παραδοσιακής ραπτικής ως μορφές εργασίας που πρέπει να διατηρηθούν
  • Ισότητα των φύλων και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ TAILOR ΒΙΩΣΙΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ;
Η Tailor σε μεγάλο βαθμό είχε υιοθετήσει βιώσιμες πρακτικές λειτουργίας, πριν ακόμα το ζήτημα αποκτήσει τις σημερινές επιτακτικές του διαστάσεις. Τα περισσότερα προϊόντα Tailor ακολουθούν πρωτόκολλα βιώσιμης παραγωγής και έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΙΩΣΙΜΑ;

Είναι βιώσιμα επειδή διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Είναι κατασκευασμένα από ή σε συνδυασμό με οργανικά υφάσματα όπως lyocell, οργανικό μαλλί και οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένο νάιλον
  • Ακολουθούμε πρακτικές βιώσιμης ανατροφής και ευζωίας ζώων και βιολογικής γεωργίας
  • Παράγονται στην Ιταλία, εν μέρει χειροποίητα, σε μικρά εργαστήρια που προσφέρουν βέλτιστες συνθήκες εργασίας
  • Παράγονται σε ορισμένες ποσότητες ακολουθώντας την εταιρική στρατηγική ενός διαχειρίσιμου αποθέματος
ΠΩΣ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ TAILOR ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ;
Τα προϊόντα Tailor έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας. Η χρήση εκλεπτυσμένων υλικών και τεχνικών ραπτικής συνεπάγεται ότι οι πελάτες πρέπει να φροντίζουν τα προϊόντα τους προκειμένου να απολαμβάνουν την αρχική τους αίσθηση και ποιότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να προσέχουν και να ακολουθούν την ετικέτα με τις οδηγίες φροντίδας, που συνοδεύει κάθε προϊόν.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ;

Δεν συστήνουμε έναν γενικό κανόνα που ισχύει για όλα τα προϊόντα. Οι συλλογές περιλαμβάνουν νέες συνθέσεις υλικών που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή, γι’ αυτό και σε κάθε ετικέτα υπάρχουν ξεχωριστές οδηγίες. Κατά κανόνα, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα:

Προσέξτε ότι το στεγνωτήριο απαγορεύεται αυστηρά για όλα τα προϊόντα Tailor. Σε περιπτώσεις πλυσίματος στο πλυντήριο, διατηρήστε χαμηλή ταχύτητα.

Κατηγορία προϊόντοςΟδηγίες πλυσίματοςΟδηγίες στεγνώματοςΣιδέρωμα
ΚοστούμιαΜόνο στεγνό καθάρισμαΜόνο στεγνό καθάρισμαΣιδέρωμα με ατμό
ΣακάκιαΜόνο στεγνό καθάρισμαΜόνο στεγνό καθάρισμαΣιδέρωμα με ατμό
ΠαλτόΜόνο στεγνό καθάρισμαΜόνο στεγνό καθάρισμαΣιδέρωμα με ατμό
ΠουκάμισαΒαμβάκι και λινόΠουκάμισα garment-dyedΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα40°C ή 105°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
ΠαντελόνιαΒαμβάκι και λινόΠαντελόνια garment-dyedΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα40°C ή 105°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
ΜπλουζάκιαΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα30°C ή 65°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
Πόλο μπλουζάκιαΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα30°C ή 65°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
Φούτερ & ΠουλόβερΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα30°C ή 65°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
ΚάλτσεςΠλύσιμο στο πλυντήριο / Στεγνό καθάρισμα30°C ή 65°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
ΜαγιόΠλυντήριο40°C ή 105°FΣτέγνωμα σε κρεμάστρα / Στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 150°C
Γραβάτες & μαντηλάκια τσέπηςΜόνο στεγνό καθάρισμαΜόνο στεγνό καθάρισμαΑνώτατη επιτρεπόμενη θερμοκρασία στους 110°C χωρίς ατμό
ΕΛΑΒΑ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;
Μπορείτε να επιστρέψετε και να ανταλλάξετε το δώρο σας. Εάν το δώρο έχει αγοραστεί από φυσικό κατάστημα, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα για να το ανταλλάξετε, ενώ εάν έχει σταλεί ηλεκτρονικά ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ;

Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να προχωρήσετε σε ανταλλαγή δώρου μέσα στις επόμενες 14 ημέρες μετά την αγορά του και όχι περαιτέρω. Λάβετε υπόψη τα ακόλουθα:

  • Ένα δώρο δεν μπορεί να επιστραφεί σε άλλον εκτός από τον αποστολέα
  • Δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή ενός δώρου εάν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (hangtags, συσκευασία, ετικέτες) ή είναι εμφανώς φθαρμένο ή κατεστραμμένο ή αλλοιωμένο.
  • Ένα δώρο μπορεί να ανταλλαχθεί με IM ως πίστωση για μελλοντική χρήση.
ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ;
Ναι, είναι δωρεάν εφόσον η αξία του δώρου παραμένει πάνω από €50,00.
ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ, ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα πραγματοποιώντας αγορές με χρήση του μοναδικού κωδικού της δωροκάρτας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Σε αντίθεση με τις ανταλλαγές δώρων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σας για χρονικό διάστημα 6 μηνών από την αγορά της.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΗ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ;
Η δωροκάρτα είναι αυστηρά προσωπική. Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε προϊόντα για κάποιον άλλον, αλλά μόνο εσείς μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά με τη χρήση της.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ;
Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για δωροκάρτα;
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;
Μπορείτε να αγοράσετε άμεσα κάνοντας κλικ εδώ. Επιλέξτε το ποσό, πληκτρολογήστε το μήνυμά σας και συμπληρώστε τα δικά σας τα στοιχεία επικοινωνίας και του παραλήπτη. Επομένως, μπορείτε να προγραμματίσετε την ώρα και την ημερομηνία αποστολής της δωροκάρτας σας και να ολοκληρώσετε την αγορά της ταμείο όπως θα κάνατε σε κάθε άλλη συναλλαγή.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ;
Ένα email προωθείται τόσο στον αποστολέα όσο και στον παραλήπτη. Ο αποστολέας λαμβάνει επιβεβαίωση και απόδειξη/τιμολόγιο για τη συναλλαγή. Ο παραλήπτης λαμβάνει τη δωροκάρτα με το μήνυμά της και τον μοναδικό κωδικό για εξαργύρωση.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
Όχι, μια δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την αγορά προϊόντων Tailor.
ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ;
Επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΕΣ;
Ναι, εφόσον η αξία των αγαθών δεν υπερβαίνει την αξία της δωροκάρτας, μπορείτε να συνεχίσετε να τη χρησιμοποιείτε. Για να ελέγξετε το υπόλοιπο μιας δωροκάρτας κάντε κλικ εδώ

Συνεχίζετε να έχετε απορίες?